dilluns, 16 de novembre del 2015

"SOPAR-CONCURS-TAPES-MARRANADES"

Avui la meva entrada no es cap recepta, però crec que val la pena!
Es tracta d'una idea per fer un dia amb bones amistats!!!

I dic bones...perquè han de ser bons amics aquells que quan els hi dius que els convides a participar en un "sopar-concurs-tapes-marranades"  a casa teva i que s'han d'inventar un plat i portar-lo, d'entrada els hi pot suposar un bon maldecap i una feinada a sobre de por, però com que l'amistat i les ganes de trobar-se s'ho valen, veus que tothom hi posa de la seva part i lo que al principi els ha semblat un mal de cap, al final acaba convertint-se en un joc, una conya... on comencen a sortir les bromes,  els "piques", la intriga i la sorpresa...llavors és quan "disfrutes" veient com els hi has complicat la vida...però que bonic que es complicar la vida als amics  i veure que et responen tant bé! :)

Això és doncs el que varem fer ahir amb la nostra colla; Tothom va haver de portar una tapa inventada i cuinada, la qual havia d'anar acompanyada del nom de bateig del plat i els al·lergens que contenia.
Nosaltres teniem 4 pizzes al congelador per si de cas, però quan vam veure el què portava tothom...ni pensament de pizzes!
Vam atacar ràpidament totes les creacions culinàries! I  es que tenien totes una pinta...extraordinària!! Vam degustar tots els plats amb devoció, i es que estaven espectacularment bons tots! des del més senzill al mes sofisticat! 
Finalment després de sopar tocava la recompensa; el "premit" pel guanyador/a!
Les votacions van ser complicades; alguns plats destacaven més per l'encert del nom amb el qual els havien batejat, altres destacaven pel treball que portaven a darrere, altres per la bona combinació d'ingredients, altres per la presentació...la veritat es que tots els plats haguessin pogut ser guanyadors!
Estan tots fets una colla de master-xefs!! I es que...com ens agrada "jalar"!!

La qüestió es que a part de disfrutar "tocant la pera" als amics, vam fotre un sopar de pebrots, vam fer algo diferent i ens ho vam passar la mar de bé! Totalment recomanable! A veure si us hi animeu!

Ah! I per si us pregunteu quina tapa és la que vaig fer jo, és un "rubicup" de formatges amb melmelades.
Vaig utilitzar diferents formatges que vaig comprar a la nova formatgeria que tenim a Solsona del Taribó; gouda pesto ( el verd), gouda lavanda (el blau), fresc d'ovella (el blanc) i  codonyat per aconseguir el vermell i el taronja.Tot això acompanyat de melmelades de tomàquet i de llima que també vaig comprar allà.
Ja ho veieu, no em vaig complicar gaire, simplement vaig modificar la presentació d'una tapa ja existent, com es una simple taula de formatges que es pot trobar a qualsevol lloc.
Bé, aquí us deixo un petit collage del sopar perquè us en feu a la idea, i si algú està interessat en alguna de les tapes que es veuen a la foto, només cal que ho digueu, estic  segura que els nostres amics estaran encantats de passar-nos les receptes! 

Gràcies!sou collonuts/des!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada