dijous, 8 de maig del 2014

EL PASTÍS AMB SORPRESA

Últimament vaig molt de bòlit i tinc la cuina abandonada, es nota? jeje
Aquest cap de setmana però, vaig dedicar 10 minutets per fer un pastís pel dia de la mare. Com veureu no m'hi vaig esmerar gaire, però el resultat va triumfar!!!A la meva mare li encanten els dolços, però encara tenia mona a la nevera....El pastís que li vaig fer es guarda molt i molt temps i no cal ni posar-lo a la nevera!
Crec que és una molt bona opció per fer quan no hi ha temps, per quan algú no li agrada menjar pastís i és el seu aniversari o per altra banda per qui no li agradi cuinar.
La idea la vaig veure a la fira Alicia't que van fer al Món Sant Benet aquest cap de setmana. Per cert, una fira molt recomanable per als amants de la cuina.
Bé, aquí us deixo la recepta...o més ben dit l'invent, ja que de recepta poc té per explicar!jeje


"EL PASTÍS AMB SORPRESA"


Temps de preparació: 10-15 min.


INGREDIENTS:

1 ó 2 rajoles Xocolata al gust (blanca, negra, amb llet, sense...)
(Jo he utilitzat una rajola i mitja de Nestle Postres)
Motlle de silicona

ELABORACIÓ:

Aquest pastís consisteix en cubrir el motlle de silicona per fora de xocolata o altrament dit; fer el motllo del motllo o fer la carcassa d'un pastís.

És a dir, primer hem de desfer la xocolata al bany maria (tal i com us he posat, pot ser blanca, negra, amb llet,etc.)
Un cop desfeta, amb una espàtula o un pinzell , escampem la xocolata pel costat de fora del motlle de silicona. Si cal fem més d'una capa perquè tingui un minim de 3 milimetres de gruix aprox.
També es podria fer amb un motlle normal desmuntable cobert amb film, i pintant-lo per dins. Però com que avui dia gairebé tothom en té algun de silicona...jo ho trobo més senzill de fer. 
Doncs res, un cop pintat amb una o dues capes gruixudetes de xocolata,  es deixa refredar la xocolata i es treu el motlle de dins.
S'hi posen les xuxes, caramels, bombons, un sobre o un regalet que hi càpigui a dins i s'inverteix en una safata.
Per sobre es pot decorar amb el que es vulgui com si fos un pastís normal i llestos!!!
Ràpid de fer, fàcil de fer, bo per menjar, de bon conservar i amb sorpresa a dins! 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada